Välkommen till min scrappar hörna...





söndag 10 oktober 2010

Toppen helg...



...har jag haft på Northern Light Scrappers scrap helg i Öjebyn!
jag umgåtts med underbara vänner, scrappat, fått en stor dos av ny inspiration med mig hem!

En helg där man verkligen kände sig välkommen! Återkommer gärna!
Dessutom var vi 11 st från Skellefteå scrap klubb, av vilka flera stannade över på motellet i Öjebyn, vi käkade middag pizzeria Äljest! Mycket god mat och underhållande personal! Många skratt blev det denna helg!

Tack alla vänner för en toppen helg! Jag längtar redan till nästa träff!

Det blev bland annat LO (layout) med två foton jag verkligen tycker om, och länge tänkt scrappa runt!
Å mest förvånande var att den röstades fram som 3:a i Kit utmaningen! Jag blev så överaskad och glad! Fick ett fint pris: Philosopy tags av Tim Holtz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar